Teisės aktų naujienosSpausdintiAtgal

  • Pakeistos įstaigos duomenų rašymo taisyklės rengiant siunčiamus dokumentus

Lietuvos archyvų departamento generalinio direktoriaus įsakymas
Dėl Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2001 m. kovo 30 d. įsakymo Nr. 19 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
(2008 03 28 Nr. V-63, Žin., 2008 04 01, Nr. 37-1372)

Lietuvos archyvų departamentas pakeitė Dokumentų rengimo taisykles, nustatydamas naują įstaigos duomenų rekvizito sudėtį ir jo elementų išdėstymo tvarką. Įstaigos duomenys yra būtini įforminant siunčiamus dokumentus.

Dokumentų rengimo taisyklių 15 ir 16 punktai išdėstyti taip:

„15. Įstaigos duomenis sudaro:
15.1. Kai dokumento sudarytojas yra įstaiga ar jos vidaus struktūrinis padalinys - juridinio asmens teisinė forma, buveinė, kontaktinė informacija (telefono ir fakso numeriai, elektroninio pašto adresas, kita reikalinga informacija), registro, kuriame kaupiami ir saugomi duomenys, pavadinimas, juridinio asmens kodas, pridėtinės vertės mokėtojo kodas, jei juridinis asmuo yra pridėtinės vertės mokesčio mokėtojas.

15.2. Kai dokumento sudarytojas yra įstaigos teritorinis padalinys - juridinio asmens teisinė forma, buveinė, registras, kuriame kaupiami ir saugomi duomenys apie juridinį asmenį, juridinio asmens kodas, pridėtinės vertės mokesčio mokėtojo kodas, jei juridinis asmuo yra pridėtinės vertės mokesčio mokėtojas, bei teritorinio padalinio adresas ir kontaktinė informacija.

15.3. Kai dokumento sudarytojas yra įstaigos filialas (atstovybė) - juridinio asmens teisinė forma, buveinė, registras, kuriame kaupiami ir saugomi duomenys apie juridinį asmenį, juridinio asmens kodas, pridėtinės vertės mokėtojo kodas, jei juridinis asmuo yra pridėtinės vertės mokesčio mokėtojas, bei filialo (atstovybės) adresas, kontaktinė informacija, filialo kodas ir kita reikalinga informacija."

16. Įstaigos duomenys išdėstomi eilute ar stulpeliais po dokumento sudarytojo pavadinimu arba dokumento pirmojo lapo apatinėje paraštėje pagal šiuos reikalavimus:

16.1. Įstaigos duomenys rašomi mažesnėmis negu kiti rekvizitai raidėmis ir gali būti atskiriami linija.

16.2. Tarp įstaigos duomenų elementų gali būti dedami taškai, kableliai arba paliekami tarpai.

16.2. Kai siunčiamo dokumento sudarytojai yra keli, įstaigos duomenys rašomi po kiekvieno sudarytojo pavadinimu ir atskiriami linija (2 priedas).

16.3. Telefono ir fakso numeriai rašomi pagal Nacionalinių ir tarptautinių telefono ryšio numerių rašymo rekomendacijose, patvirtintose Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2005 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1V?1162 (Žin., 2005, Nr. 152?5628; 2006, Nr. 88?3502), nustatytus reikalavimus."

Nauji įstaigos duomenų pavyzdžiai pateikti Dokumentų rengimo taisyklių 2, 5, 6, 12 ir 13 prieduose.