Teisės aktų naujienosSpausdintiAtgal

  • Nevalstybinių organizacijų ir privačių juridinių asmenų dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklės

Lietuvos archyvų departamento generalinio direktoriaus įsakymas
Dėl Nevalstybinių organizacijų ir privačių juridinių asmenų dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo
(2008 05 20 Nr. V-87, Žin., 2008 05 24, Nr. 59-2258)

Lietuvos archyvų departamentas paskelbė Nevalstybinių organizacijų ir privačių juridinių asmenų dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles (toliau vadinama - taisyklės).

Taisyklės nustato nevalstybinių organizacijų, privačių juridinių asmenų veiklos dokumentų, kurių rengimą nustato teisės norminiai aktai, rengimo, tvarkymo ir apskaitos bendruosius reikalavimus.

Organizacijų ir įmonių dokumentai turi būti rengiami taip, kad atitiktų Dokumentų rengimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos archyvų departamento generalinio direktoriaus 2001-03-30 įsakymu Nr. 19, nustatytus bendruosius dokumentų rengimo ir įforminimo reikalavimus bei kituose teisės aktuose nustatytus konkrečių dokumentų reikalavimus.

Organizacijos ar įmonės parengti ir gauti dokumentai registruojami dokumentų registruose pagal jų rūšį, sudarytoją, temą, saugojimo terminą ar kitą požymį ar požymių derinį, atsižvelgiant į organizacijos ar įmonės dokumentų apyvartą.

Taisyklėse pateiktas dokumentacijos plano formos pavyzdys, bylų apyrašo forma, užbaigtų bylų sąrašo forma bei dokumentų naikinimo akto forma.