Teisės aktų naujienosSpausdintiAtgal

  • Bankų klientų interesų apsauga
    (įsigalioja 2011 m. spalio 1 d.)

Lietuvos Respublikos bankų įstatymo 56 straipsnio papildymo įstatymas
(2011 09 22 Nr. XI-1598, Žin., 2011 10 01, Nr. 119-5616)

Siekiant, kad bankai laiku reaguotų į kredito gavėjų prašymus, pakeistas Lietuvos Respublikos bankų įstatymo 56 straipsnis ir kredito įstaigoms nustatyta pareiga per tam tikrą terminą raštu atsakyti į rašytinius klientų prašymus (skundus). Įstatymo 56 straipsnis papildytas šia 4 dalimi:

„4. Klientų prašymus (skundus) dėl su banku sudarytų kreditavimo sutarčių vykdymo ar banko veiksmų, kuriais bankas galėjo pažeisti sutarties su klientu ar teisės aktų reikalavimus, nagrinėja bankas. Bankas privalo išnagrinėti rašytinius kliento prašymus (skundus) ir raštu jam atsakyti ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos. Esant sudėtingam atvejui, bankas privalo leisti klientui dalyvauti svarstyme, raštu informuoti klientą apie ilgesnį nagrinėjimo  terminą, tačiau šis terminas negali viršyti 45 kalendorinių dienų nuo prašymo (skundo) gavimo dienos. Jeigu kliento prašymas (skundas) nesusijęs su kliento kreditavimo sutartimi, bankas privalo atsakyti klientui ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo prašymo (skundo) gavimo dienos, jeigu įstatymai nenustato kitaip. Bankas klientų prašymus (skundus) nagrinėja neatlygintinai."